ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!
Колектив інтернет-магазину не несе відповідальності за роботу поштових служб, тому замовляючи пересилку будь-яким перевізником одержувач повинен розуміти, що за можливі затримки в доставці, пошкодження упаковки, зіпсованості та інші незручності, які сталися НЕ з вини працівників нашого складу - відповідає перевізник. Тому радимо нашим клієнтам не забувати оглядати посилку на відділенні і в разі претензій до роботи транспортних компаній звертатися до співробітників Вашого відділення або дзвонити на гарячу лінію (0800300545-Укр пошта, 0-800-500-609 - Нова Пошта).
Просимо звернути увагу та врахувати погодні умови при замовленні товарів, які не передбачено зберігати при високих температурах, і при високій ймовірності псування.
Пам " ятайте, що заяви і претензії з приводу цілісності посилки приймаються тільки в тому випадку, коли відповідна ситуація зафіксована і задокументована співробітниками транспортної компанії. Тому, не поспішайте залишати відділення не оглянувши посилки, адже в такому випадку претензії з приводу ушкоджень посилки НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ!
Бронь на замовлені товари по передоплаті тримається 2 робочих дня. Якщо протягом цього часу клієнт не повідомляє про оплату - бронь знімається і продукція виставляється на продаж. Розраховуйте, будь ласка, своій час і можливості оплати при оформленні замовлення.